Friday, 4 June 2010

tinta hati ini....

enth knpe sejk akhir2 ni feelg jiwang ak telah menjenguk diri....adus, parah ni!!!
agknyer ak asyik di dengarkn tentg kisah kakak2 ak yang dah nak kawin..so ak pon dah terikut-ikut skali...

ops jgn slh fahm,bukn ak nak kawin skali...just menymbut feelg depa je...huhu
to my sisters...along,angah,k.aishah n k.fadhilah.....n all nak kawin 2 jgn lpe jmpot oden yg bek hati lagi didikasi ini..-_^

n not forgettn,ak nak dedikte lagu ni pde kakek2 ku yg terchenta....yg x sbr nak kawin tu......ok =) ..n special for k.muna yg akn berkawin 6 jun ni...


video

Menjemput Bidadari

Bila yakin telah tiba
Teguh di dalam jiwa
Kesabaran menjadi bunga

Sementara waktu berlau
Penantian tak berarti sia-sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Zulaikha jalani diri
Sabar menanti yusuf sang tambatan hati
Di penantian mencari diri
Memohonkan ampunan dipertemukan

Segera kan kujemput engkau bidadari
Bila tiba waktu ketemukan aku
Ya Ilahi Rabbi keras ku mencari diri sepenuh hati

Teguhkanlahku di langkah ini
Di pencarian hakikat diri
Dan izinkan kujemput bidadari
Untuk sama menuju-Mu mengisi hari

Kini yakin telah tiba
Teguh di dalam jiwa
Kesabaran adalah permata
Dan waktu terus berlalu
Penantian tak berarti sia-sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Adam dan Hawa
Turun ke bumi terpisah jarak waktu
Di penantian mencari diri
Memohon ampunan dipertemukan

Bidadari telah menyentuh hati
Teguhkan nurani
Bidadari telah menyapa jiwa
Memberikan makna

Segera kujemput engkau bidadari
Bila tiba waktu ketemukan aku
Ya Ilahi Robbi keras ku mencari diri sepenuh hati
Teguhkan aku di langkah ini
Di pencarian hakikat diri
Dan izinkan kujemput bidadri
Untuk sama menuju-Mu mengisi hari
mengisi hari

all the best untuk bakal2 pengantin....jgn lupe letkkn sume takdir dan harapn di tangn Ilahi....

No comments: