Wednesday 21 October 2015

Review : Garnier moisturizer, best ke?

Bismillah


Tergerak nak kongsi review benda ni. Ni antara produk yang paling lama pernah aku guna. Garnier moisturizer light complete..memang terbaik.


Kenapa aku sukakan benda ni? Ha..

SATU : sebab benda ni murahnya, harga kalau kat mydin RM24, kalau tengah sale boleh dapat dlm RM22. Kalau kat tempat lain dalam RM25/26 gitu lah. Biasanya benda ni tahan dalam 4-5 bulan bergantung kepada kekerapan penggunaan.

DUA : sebab krim dia jenis yang cepat serap..serius! sapu kejap je dah kering...xberminyak dan  tak perlu tunggu lama2 sebelum aku nak tepuk2 bedak kat muka. Dan yang paling best, lepas pakai tu, kulit muka terasa lembut je.

TIGA : tentulah kerana keberkesanannya. Alhamdulillah selama ni aku pakai, dah lama aku xmengalami kes sun burn or muka berbelang macam kuih lapis.

Jadi, sapa yang tengah mencari cream moisturizer yang sesuai, boleh la cuba produk ni. Belum cuba belum tahu kan :)




No comments: