Monday 13 June 2016

Review Susu Farm Fresh

Bismillah..

Selamat menyambut ramadhan readers 😊
Hari ni aku terpanggil untuk berkongsikan satu produk tenusu buatan Malaysia yang super sedap.

Buat peminat susu tegar seperti aku, lepas ni boleh la try test susu brand Farm Fresh. Insyallah tak rugi. 

Penghuni setia fridge dalam rumahku..

Haha..jangan pelik na, kalau hang mai rumah aku nampak susu beratuq baik dalam peti.

Apa yang aku boleh cakap pasal susu ni, rasanya yang sangat segar, dan perisa yang sangat best. Especially, aku tersangat lah suka cafe latte dia. Memang pekat dan kurang gula. 
Buat peminum coffee tegar. Boleh la kalau nak cuba ☺️

Satu lagi yang aku suka, susu coklat dia. Rasa coklat yang lazat dan pekat. Memang buat rasa tak rugi nak membeli. Oh lupa nak cakap..susu coklat yang kat gambar tu sebenarnya dah expired tau. Tapi aku aci ok je minum lagi. Dan rasanya tetap maintain. 🙆🏻

Baru-baru ni Farm Fresh ada keluarkan perisa baru perisa kurma. Tetap sedap dan tersangat la fresh. Yang penting, rasanya tetap maintain kurang gula.



No comments: