Tuesday 24 August 2010

ramdhan part 4...

bismillah..

Buat pertama kalinya...

hari ni,tanggal 24 Ogos 2010 macam2 perkara yang buat pertama kalinya berlaku di sini...

1. first time aku rasa marah sangat kat hamba Allah ni.Semua orang xkan marah tanpa sebab,macam aku jugak..aku geram sangat bile dia boleh lepas tangan je dalam kerja dia.walhal dia sebagai ketua kene lah ada tanggungjawab memimpin anak buah dia..bukan hanya meminta pandangan tanpa melaksanakan...alih2,anak buah dia jugak yang buat...whatever pon problem discuss ramai2..bukan just diamkan aja,2 baru namanya teamwork..herm..

2.buat pertama kalinya aku naik motor lepas dah berapa tahun aku tak naik motor 2. Actually,aku dulu naik motor time kekecik je,itu pown just untuk pi sekolah agama..bila dah masuk darjah enam,aku dah x naik motor lagi..kene pi nek teksi lak,coz aku pi dari sekolah kebangsaan..kire gementar jugak ler time naik motor 2..whatever pown semua 2 tetap best coz it is an experience..

No comments: